Go Back   CMP Forums > CMP General > Feedback
Register FAQ Members List Calendar Mark Forums Read

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #1  
Old 04-03-2017, 09:17 PM
DFW Wheelgunner DFW Wheelgunner is offline
 
Join Date: Feb 2017
Location: North Texas
Posts: 101
Default Much needed (if late) gratitude

For Ms. Judy from the CMP.
Thank you for bearing with me, the order changes, the address stuff, and keeping me up to date on the delivery information as well as the order status for my CMPSpecial.
She's awesome!
Reply With Quote
  #2  
Old 05-09-2017, 05:23 PM
1deborah 1deborah is offline
 
Join Date: Feb 2013
Location: Frisco, Texas
Posts: 322
Default gratitude

Quote:
Originally Posted by DFW Wheelgunner View Post
For Ms. Judy from the CMP.
Thank you for bearing with me, the order changes, the address stuff, and keeping me up to date on the delivery information as well as the order status for my CMPSpecial.
She's awesome!
I agree Wheelgunner, CMP has been very good to me. BTW, I have my CMP Special FG notice, the rifle is on the FedEx delivery wagon and it'll be here tomorrow by 1030, yahoo. I'll be waiting at the door.
Reply With Quote
  #3  
Old 05-09-2017, 05:31 PM
DFW Wheelgunner DFW Wheelgunner is offline
 
Join Date: Feb 2017
Location: North Texas
Posts: 101
Default

Quote:
Originally Posted by 1deborah View Post
I agree Wheelgunner, CMP has been very good to me. BTW, I have my CMP Special FG notice, the rifle is on the FedEx delivery wagon and it'll be here tomorrow by 1030, yahoo. I'll be waiting at the door.
Holy crap, you're getting another one?!

Gotta see pics when it gets it ^^
Reply With Quote
  #4  
Old 05-10-2017, 08:58 AM
1deborah 1deborah is offline
 
Join Date: Feb 2013
Location: Frisco, Texas
Posts: 322
Default another one

Quote:
Originally Posted by DFW Wheelgunner View Post
Holy crap, you're getting another one?!

Gotta see pics when it gets it ^^
Yeah, FedEx is on the way this am. That's 4 in 5 weeks. Shall I go for another, lol.

Terrell Gun Club has a rifle event this Saturday, I'm thinking of going, depends on family activities with it being Mothers Day wknd. My Moma is 86, great health, smart and sharp. Our family is fortunate to have her. She doesn't like guns but since I've always been into 'em, well, then they are acceptable, haha. And she supports "us" shooters. She says those folks with guns are the nicest bunch of people.
But yeah, if you decide to go to Terrell send a msg, I'll make plans to go myself.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On



All times are GMT -5. The time now is 09:45 PM.